سایت مرکزی گروه وب سایت های جامع ایرانیان

سایت مرکزی گروه وب سایت های جامع ایرانیان

جامع ترین سایت ایران | همیشه در دسترس
سایت مرکزی گروه وب سایت های جامع ایرانیان

سایت مرکزی گروه وب سایت های جامع ایرانیان

جامع ترین سایت ایران | همیشه در دسترس

اولین پست

سلام دوستان.

این اولین پست یا بهتر بگم اولین نوشته و شروع وبسایت ما هست.  

 مطمئناْ پست جذابی نیست ولی خب، خواستم این پست رو منتشر کنم تا هدفم ومسیری که میخوام طی کنم و همچنین موضوعاتی رو که میخوام در موردش تو این وبلاگ مطرح کنم مشخص کنم.

هدف

زمان زیادی از اولین باری که تصمیم به شروع وبلاگ نویسی کردم میگذره ولی تا بحال فرصت نشد که واقعا شروعش کنم و این بار عزمم رو جزم کردم تا این تصمیم رو عملی کنم و انتظار دارم هر از چند گاهی بتونم مطلبی بنویسم و به اشتراک بذارم که امیدوارم مطالب مفیدی باشه، حداقل برای یک نفر.

هدف از تصمیم به شروع ساختن وب سایت یا بهتر بگم دلیل شروع ساختن وبسایت من اینِ که خیلی وقت‌ها یه وقتایی پیش میاد آدم دنبال یه مطلبی می گرده ولی پیداش نمی کنه بخاطر همین این وب سایت رو طراحی کردم تا بتونم بخش کوچکی از نیاز های جامعه رو برطرف کنم فکر میکنم وبسایت محیط مناسبی برای مطرح کردن چنین مطالبی باشه.

موضوعات

یِکَم بالاتر گفتم که یک سری موضوعات رو انتخاب کردم که میخوام اینجا لیست کنم.

البته باید بگم که این موضوعات برای شروع هستند و بی شک موضوعات دیگه ای رو هم تو وب سایت جا میدم و در موردشون حرف میزنم.

به نظرم بد نیست در آخر یکم در مورد خودم بگم...

من ابوالفضل صادقیان مجد  در حال حاضر با حدود 15 سال سن دانش آموز دبیرستان چمران در تهران هستم، به برنامه نویسی به شدت علاقه مندم، تقریبا بیشتر عمرم رو از وقتی که یک سیستم دسکتاپ گرفتم پشت کامپیوتر میگذرونم (البته نه اینکه زامبی باشم و بیرون نَرَم)، بیشتر تو زمینه وب کار میکنم و چند تا پروژه تجاری کوچیک(کوچک) انجام دادم، همون طور که گفتم معتاد به موسیقی هستم و یکسری موارد دیگه...

به قول کتاب‌ها «صحبت پایانی»

خب فکر کنم تقریبا توضیحات مختصری برای شروع ساختن وب سایت خودم دادم ولی آخرش میخوام بگم امیدوارم چیزهایی که قرارِ بنویسم مطالب مفیدی باشه برای کسانی که وقت با ارزششون رو میذارن و این نوشته های من رو میخونن.

امید وارم از من وتیم همراهم راضی باشید.

یا علی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد